5 תשובות
מזתומרת, את שורפת 570 קלוריות יותר ממה שאת אוכלת או הפוך? אם את שורפת את הכמות הזאת מעל מה שאת אוכלת אז בטח שכן
גם את תשרפי 10 קלוריות יותר ממה שאכלת את תרדי במשקל פשוט לאט יותר אני חושבת
את שורפת מעצם היותך לא פחות מ1500 קלוריות שאת במיטה ולא זזה
אם את עושה פעילות את צריכה להגדיל את הקלוריות מן סתם כי את לא יושבת כל היום במיטה
ובלי קשר 570 לגירעון זה גדול ממש, לירידה בריאה הגירעון הוא 200-300
שואל השאלה:
אני מתכוונת שההפרש בין הקלריות שאכלתי והוצאת זה 570 כן?
אנונימית
ממש לא זה ממש קצת קלוריות הגוף שלך לא יתמודד עפ זה ואחר כל את תעלי הכל בחזרה
כמו מי שכתב מעלי 1200 זה גם ממש קצת אבל זה יותר טוב
תנסי אולי בסביבות 1400-1600
זה יותר מדי
גרעון קלורי זה מינימום 1200 ביום שזה גם קצת