5 תשובות
סליחה אבל לבקש דבר כזה זה מטומטם וכנראה שגם תריבו על זה.
תכלס זאת בקשה של קנאית אז יש מצב שזה אפילו יעצבן אותו יותר
שואל השאלה:
סבבי אני קנאית
אני לעצמי חושבת שזה נקרא לכבד אותי ובגלל זה רציתי עוד דעות
אנונימית
אמאלה למה שהוא יחבק בנות אחרות בכלל
שואל השאלה:
ותגידו
איך להסביר לו את זה?
הוא אמר לי שזה כבר מוגזם
אנונימית
שואל השאלה:
הוא בא מבית דתי ככה שההורים שלו לא מתנהגים ככה אבל כן יש הרבה בסביבה שלו שככה..
אנונימית