6 תשובות
זה מחליף מגמה של בית ספר פשוט עושים את זה אחר הצהריים דרך מדא ולא דרך הבית ספר
ממה שחבר שלי אמר לי שהוא נמצא בזה, לומדים דברים רפואה וכו' (מתנדבים במדא תוך כדי) ומסיימים בתור חובשים בכירים עם המלצה לפרא
היי, כן יש הרבה מבחנים יחסית (כל חודשיים בערך) אבל אם לומדים זה לא אמור להיות משימה קשה מדי, סיימתי עכשיו שנה ראשונה יכולה להגיד לך שזה חוויה לא נורמלית וכדאי לך ללכת
אולי את מתכוונת לקורס מע"ר 60?
שדרכו עושים שעות מחויבות לבגרות
מה זה?
שואל השאלה:
זה קשה? יש הרבה מבחנים? מה זה כולל?