3 תשובות
טובטוב צודקת
זו חברה שלך תרגישי בנוח לענות לה שאת לא בדיוק רואה.
אבל כן מבינה מה קורה שם.
אבל כן מבינה מה קורה שם.
אני אגיד לך את דעתי על לין ותוכלי לקחת מזה אם את רוצה
בהתחלה אני ראיתי את לין כחמודה וממש התחברתי אליה. היא נהייתה אובססיבית לרוי עד שהוא הלך. ראו אותה יותר ולדעתי היא הייתה נראית ממש גאוותנית כזאת ולא עפתי עליה, כאילו חשה את עצמה כזה
בהתחלה אני ראיתי את לין כחמודה וממש התחברתי אליה. היא נהייתה אובססיבית לרוי עד שהוא הלך. ראו אותה יותר ולדעתי היא הייתה נראית ממש גאוותנית כזאת ולא עפתי עליה, כאילו חשה את עצמה כזה