3 תשובות
תפרקי את האימונים ליותר ימים
עדיף לתת 24 שעות מנוחה בין אימון ואימון, כדי שלשרירים יהיה מנוחה מספקת, וגם להוריד לכ3-4 בשבוע
זה קצת לא משהו, כי צריך מנוחה בין האימונים זה לא עוזר שאת עושה ככה חצי שבוע מנוחה חצי לא