6 תשובות
כן.
הבן אדם נראה כמו אוטיסט איזה מושך
לא
לא
^לאוטיסטים אין מראה וזה לא משהו שאמור להיות מעליב בכל מקרה.
ולשאלה- לא. אני א מיני. מרגיש לי לא בנוח המילה "מושך" וחוץ מזה שהוא ממש קטן אז ביג נו נו
ולשאלה- לא. אני א מיני. מרגיש לי לא בנוח המילה "מושך" וחוץ מזה שהוא ממש קטן אז ביג נו נו
פחחח לא
איזה שאלות ספאם נשבע
איכס לא
באותו הנושא: