14 תשובות
מאנצ' של אישה בהריון
שואל השאלה:
די נו באלי לבכות רציתי לחזור לבית ספר יפה ולעשות לעצמי גלואו אפ בסוף אני אחזור הכי מכוערת בארץ כי אני רק יושבת מול הטלווזיה ואוכלת מבטיחה אין לי חיים
אנונימית
אז תתפסי את עצמך בידיים ותעשי עם עצמך משהו שיעזור לך, אף אחד לא יכול לעזור לך אם לא תנסי לעזור לעצמך, במיוחד כשאת היחידה שיכולה לעזור לעצמך
שואל השאלה:
אני באמת חשבתי על זה היום ואני מתב לעשןת אתזה אני לא יודעת מאיפה להתחיל
בגיל הזה אני רק אוכלת בלי לשבוע מכלום ואני באמת לא יודעת מה לעשות
אנונימית
תתחילי מלהפחית שטויות, בדרך כלל רעב מגיע משיעמום (לפחות אצלי), אז תנסי להעסיק את עצמך יותר. גם ללכת לחדר כושר יעזור לך מאוד!!! אני ממליץ (אין לך מה להפסיד)
שואל השאלה:
באלי ממש
מאיזה גיל אפשר ללכת?
ואני חושבת אפשר קק מ14+ ואני בת 13 ותאמת שקשה לי חברתית ממש אין לי הרבה חברים אז אני כל החופש בבית וזה באמת הכל משעמום
אבל תודהה
אנונימית
אני לא בטוח לגבי גילאים אבל תבדקי באמת שאין לך מה להפסיד
שואל השאלה:
בדקתי עכשיו ולצערי חדר כושר זה 14+ עם אישור הורים
אנונימית
שואל השאלה:
איזה תחליף אני יכולה למצואא בבית אני מאבדת מוטיביציה תוך יומיים
אנונימית
לצאת לריצות? בסופו של דבר הכל מגיע מהרצונות שלך
שואל השאלה:
יש מצב תודה רבהה אני באמת אנסה
אנונימית
מצטער להגיד לך אבל אני לא רואה פה כמויות מוגמזות. את צריכה לאכול יותר אוכל כי זה קצת . בדגש על אוכל בריא.
זה אחלה
פשוט שימי לב לכמויות
יכול מאוד להיות שזה בגלל גיל ההתבגרות