6 תשובות
דברי עם חברה שלך, אבל אני חושבת שזה לא אמור להפריע לה, חברים בכיתה ו זה כלום
כיתה ו' אחותי? טוב שלא אמרת שהוא העביר לה את הקוטג' בגן
לדעתי כיתה ו לא נחשב אז הכל בסדר אבל תדברי עם חברה שלך
כיתה ו' זה לא באמת זוגיות אז לא יודעת
אבל גם יכול להיות שלא יצא כלום מזה שתצאו
כיתה ו' לא נחשב וכדאי לך לחכות עד לכיתה ט' עם זה
^ח ח ח ח אני פיפי