4 תשובות
שואל השאלה:
למה טעות? אי אפשר לנסות לשקם?
למה טעות? אי אפשר לנסות לשקם?
אנונימית
אם נפרדתם זה מה שהיה צריך לקרות
לחזור לאקסים זה טעות
לרוב
לחזור לאקסים זה טעות
לרוב
אל.
הוא כנראה לא ירצה, אם את זאת שיזמת להיפרד זה לא יהיה טוב אם את תירצי לחזור
הוא כנראה לא ירצה, אם את זאת שיזמת להיפרד זה לא יהיה טוב אם את תירצי לחזור
אנונימי
אם את חושבת שבאמת באלך.
וזה זה, והוא האחד.
ןזה יעבוד ביניכם.
לכי על זה!
וזה זה, והוא האחד.
ןזה יעבוד ביניכם.
לכי על זה!
באותו הנושא: