6 תשובות
תגידי תודה שאת בזוגיות
אני גם את זה אין לי
אני גם את זה אין לי
ולא באשמתי
אלא בגלל שבאתי ממשפחה דתיה אז לא מכיר בנות
אלא בגלל שבאתי ממשפחה דתיה אז לא מכיר בנות
תדברי איתו על זה
תרגישי בנוח לשתף אותו ואם הוא באמת אוהב אותך אז אתם תמצאו פתרון אם אחרי שדיברת איתו זה ממשיך אז אין ברירה..
תרגישי בנוח לשתף אותו ואם הוא באמת אוהב אותך אז אתם תמצאו פתרון אם אחרי שדיברת איתו זה ממשיך אז אין ברירה..
שואל השאלה:
^^ נו ו...
אין צורך להגיב אם אין לך איך לעזור.
^^ נו ו...
אין צורך להגיב אם אין לך איך לעזור.
אבל זה מנחם זה גם סוג של עזרה
מתיאור דברייך ניכר שבעיני עצמך את בעמדה חלשה במערכת הזוגית המתוארת. את זו שנפגעת, את זו שמוותרת, את זו שמוכנה וממשיכה לספוג ויחד עם זאת את גם זו ש"לא יכולה להיות בלעדיו" ... ממה שמתואר נראה כי גם נשבר 'קו הכבוד' בזוגיות ואם אתם מרשים לעצמכם לפגוע זה בזו, כבר אין כבוד בסיסי ביניכם. הדבר שאת יכולה לעשות, קודם כל למען עצמך, ובהמשך לטובת הזוגיות, זה פשוט להתחיל קודם כל לכבד את עצמך: להרים ראש, לא להיות "נידית" אלא לעמוד על שלך, לקחת מה שמגיע לך באסרטיביות , לא להיות מובנת מאליה ולתת לצד השני את התחושה שהוא חייב להשקיע ולחזר .
באותו הנושא: