13 תשובות
שמעי.. מה תעשו שם אם יהיה
תארגני אחד :)
אנונימי
אממ
תכלס זה נןגד את כל העקרונות
Vas
לא חושבת שזה חסר להם
שואל השאלה:
בסדר אבל יכלו לעשות משהו המקום איזה נשף בלי זוגות או מסיבה שווה כזאת ולא גרועה כמו שרוצים לעשות
דווקא נחמד להם
אצלנו יש
אבל כמובן שזה נשף לסביות כי אנחנו אולפנה מראשלצ
Vas
וואי כן
שיעשו מסיבה במקום נשף כי במלא המקסימום שיש זה לסביות
שואל השאלה:
כל הבית ספר שלי לסביות ספרי לי על זה
כןן הייתי ממש רוצה שיהיה
גם אם אין בנים
נשף לא אמור לעניין דתי גם ככה
רק מי שרואה סרטים יש לו מה לקנא אם משום מה הוא לא יודע שמה שיש בסרטים זה שקר
איזה מבאס זהה לדעתי כדאי לכם להפגין למען זה
^^מה הבעיה בזה לא הבנתי