7 תשובות
כן זה תמיד ככה בהתחלה את בסופו של דבר תתרגלי לזה וזה לא יכאב
כן בהחלט
כן
שואל השאלה:
אחרי כמה זמן זה עובר ?
אחרי כמה זמן זה עובר ?
אנונימית
צריך פשוט להתחיל להתאמן בהדגרה
את מעמיסה על עצמך יותר מידי בהתחלה
כשמתחילים להתאמן צריך לעשות אימונים יחסית קלילים ואחרי שהגוף מתרגל להגביר את האימונים ומה שעושים בהם
כשמתחילים להתאמן צריך לעשות אימונים יחסית קלילים ואחרי שהגוף מתרגל להגביר את האימונים ומה שעושים בהם
אנונימי
באותו הנושא: