7 תשובות
כן זה תמיד ככה בהתחלה את בסופו של דבר תתרגלי לזה וזה לא יכאב
כן בהחלט
כן
שואל השאלה:
אחרי כמה זמן זה עובר ?
אנונימית
צריך פשוט להתחיל להתאמן בהדגרה
את מעמיסה על עצמך יותר מידי בהתחלה
כשמתחילים להתאמן צריך לעשות אימונים יחסית קלילים ואחרי שהגוף מתרגל להגביר את האימונים ומה שעושים בהם
אנונימי