28 תשובות
לא
גם אם היו משלמים לי, לא הייתי הולכת ככה 0.0
ממש לא, זה נראה שהוא קטן עליה
ממש לא...
בחיים לא!
לא
לא הולכת וגם לא ילך
חחח לאא... זה נראה כאילו היא לקחה בגד ים שקטן עליה ב-1000 מידות..
הצניעות שופאת ממנה -.-
ולא. לא הייתי לובשת דבר כזה, זה מוגזם מידי.
ולא. לא הייתי לובשת דבר כזה, זה מוגזם מידי.
לא- גם כי אני חושבת שזה לא כזה יפה ומחמיא וגם בגלל שזה נראה מאוד לא נוח.
איכס לא!
לא... זה לא מכסה את החזה כמעט
ממש לא! אפילו עם ביקיני אני לא הולכת אז עם זה?! (אני הולכת עם ביקיני וחולצה ומכנסון מעל)
לאא
לא, זה חושפני מידי בצדדים
אם הייתי זונה
לא כל הציצי שלה בחוץ
זה מזכיר את הבגד ים שהיה לי שהייתי בת 9, אז כאילו שיחזרתי בגדים מהעבר חח
זה נראה קטן כזה.
זה נראה קטן כזה.
לא o_0, זנותי..
לא.. זה נורא חשוף אני מעדיפה לכבד את עצמי..
לא ממש חחח עזבו את זה שזה חושפני זה ממש מכוער לדעתי,..
לא אמאלה o_o
לא -_-
באותו הנושא: