8 תשובות
איכ ממש לא
זה לא הגיוני שיש בכללי אנשים שיורדים על משקל
מה שכן, עדיף לפעמים להעיר על משקל לא תקין מאשר לא לעשות כלום
מה שכן, עדיף לפעמים להעיר על משקל לא תקין מאשר לא לעשות כלום
אני לא מבינה את האנשים בכללי שיורדים כל משקל של אנשים. לא רק בנים
מה קשור רק בנים? יש גם בנות הם פשוט רוב הפעמים עושות את זה מאחורי הגה
שואל השאלה:
זה גם בנים וגם בנות, לרובב אני נתקלת בבנים שמתנהגים ככה
זה גם בנים וגם בנות, לרובב אני נתקלת בבנים שמתנהגים ככה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לרוב לא נפגעת, אני פשוט מרגישה רע לאנשים שכן לוקחים את זה ללב וקשה להם.
אני לרוב לא נפגעת, אני פשוט מרגישה רע לאנשים שכן לוקחים את זה ללב וקשה להם.
אנונימית
למה רק בנים מה לגבי בנות ? חוץ מזה יש אנשים שיורדים בשביל באמת לרדת על בן אדם ויש אנשים שיורדים בשביל לעזור לבן אדם ירדו עליי כל חיי שאני שמן אמרתי טוב מה אני יעשה באתי לאבא שלי אמרתי תעשה לי מנוי למכון דיברנו שיכנעתי אותו מאז אני שנה וחצי כזה במכון זה תלוי לאן הבן אדם לוקח לזה
שואל השאלה:
נכון, אבל ראיתי סרטון של מישהו שהוא רשם
"לא רוצה לצאת עם שמנות מכוערות" משהו מגעיל כזה. מבינה את הפואנטה שלך.
גאה בך דרך אגב!!
נכון, אבל ראיתי סרטון של מישהו שהוא רשם
"לא רוצה לצאת עם שמנות מכוערות" משהו מגעיל כזה. מבינה את הפואנטה שלך.
גאה בך דרך אגב!!
אנונימית