4 תשובות
שהוא נכון
אנונימית
זה נכון
ברור,

בורא עולם בכוונה יצר אותנו לא מושלמים
כחלק מהתיקון של האדם בעולם
שהוא נכון.
תחשוב שניה, לא שרק שאנחנו לא טובים בהכל, לפחות לא טובים באותה מידה, מרבית בני האדם לא רוצים להיות טובים בהכל. לכל אחד יש מקצועות, תעסוקות וכו' שהוא לא יתקרב אליהם