9 תשובות
אני סתם עוזרת כי משעמם לי בחיים
מי שרוצה שיביא פרח מי שלא אז לא /;
מי שרוצה שיביא פרח מי שלא אז לא /;
אני טובה
כי משעמם לי
מביך שיש כאלה שעונים בשביל פרחים
מביך שיש כאלה שעונים בשביל פרחים
אנונימית
כי משעמם להם לא כי הם אנשים טובים
אנונימי
לעזור לאנשים זה הדבר הכי טוב שעושה לי בלב
לדעת שעזרת למישהו, או ששינת את הקו מחשבה השלילי שלו לחיובי, זה מה שעושה לי טוב 3>
לדעת שעזרת למישהו, או ששינת את הקו מחשבה השלילי שלו לחיובי, זה מה שעושה לי טוב 3>
כי אין לי חיים
כי משעמם לי
כי אין לי חיים