6 תשובות
אם אכלת 750 זה יעזור לך לרדת במשקל, גם בשומן וגם בשריר. אלא אם כן את גם מתאמנת ולא רוצה לאבד גם מסת שריר זה לא אמור להיות בעיה
שואל השאלה:
האמת שאני מנסה לרדת במשקל.. אבל בכל מקרה 750 זה לא מספיק
אנונימית
לאכול יותר מאכלים דלי נפח ועשריים בקלוריות, כמות כזו של 750 פוגעת בגוף
אפילו לא 50 גרם, יותר בכיוון של 20
את מנסה לעלות במשקל או שאת סתם מרגישה שזה קצת? אם את מנסה לעלות אז תשתדלי לאכול כמה שיותר קלוריות עוד, ואם זה סתם אז תאכלי עוד טיפה כשתהיי יותר רעבה לא באמת קרה כלום מקסימום תרדי איזה 50 גרם
תאכלי יותר זה לא מספיק