10 תשובות
בואי נאמר שאלה לא השאיפות שלי בחיים
אז לא כול אחד ככה עם רשימה


שיהיה ברור אני לא האנונימי המטריד למטה
אנונימי
שואל השאלה:
לא שאיפות
אבל כל גבר חושב עלזה?
אנונימית
אני יוכל לסמן וי רק עם אני יוכל לקבל את האינסטה שלך
אנונימי
לא.
כאילו מניח שיש כאלו שיש, אבל זה לא איזה עניין גברי נפוץ
כאילו אני בטוח שיש גברים שחושבים על זה.
אנשים נורמלים לא עושים רשימות ונמצאים עם מי שהם נמשכים אליו/רוצים להיות איתו
שואל השאלה:
ואם חבר שלי היה כזה? שחשב על זה?
זה היה אומר שזה מחשבה ילדותית?
אנונימית
אני הייתי אומר live and let live ברו כאילו זה די ילדותי אבל אם זה עושה לו את זה לומר אני עשיתי ככה וככה אז שיהנה.
לדעתי זה סתם דבילי
שואל השאלה:
כן אבל הוא היה פעם ככה עכשיו לא אז זה אמור להפריע לי?
אנונימית
בעצם העיקרון שהוא היה מסמן וי? אולי אבל זה כבר דעה
מה שחשוב שעכשיו הוא נאמן אלייך ואת זה רק את יודעת האמת (ואני מקווה שכן).
את זאת שקוראת את הנורות האדומות שלו, יש משהו בו שגורם לך לחשוב שהוא יחפש "להמדיך את הרשימה"?
לכל גבר יש פנטזיות מסוימות שלא מומשו כנראה
אנונימי