62 תשובות
חד משמעית אתה צודק
ההפגנות שמאל בכללי מוגזמות
בכללי על הפנים כל השמאלנים האלו באמת לא מגיע לאנשים כאלו לחיות במדינת ישראל. תומכי טרור
כן מאוד
כן לגמרי
זה כל-כך יצא משליטה שאני בטוחה שאנשים שם לא יודעים אפילו על מה הם מפגינים, העיקר צועקים דמוקרטיה בלי להבין שהם הופכים את המדינה לדיקטטורה. הרי לא הגיוני שכל פעם שיש דבר קטן שלא לרוחם הם יחסמו כבישים במשך שעות. זה נמשך יותר מדי זמן והם ממש הרסו בשבילי את המראה של דגל ישראל, וכמה חבל, לא חשבתי שאי פעם זה יקרה.
אנונימית
שואל השאלה:
הם מפגינים כשזה פוגע להם במוקדי הכוח
אנונימי
יאללה כל ההפגנות האלו יצאו מפרופורציות שיהיו בריאים חוסמים דרכים על ימין ועל שמאל ולא מתחשבים באף אחד
רוצים להפגין סבבה חופש הביטוי אבל יש דרך לעשות את זה. אל תחסמו לי את הדרך כי זה לא מה שיגרום לי לעצור את האוטו ולהפגין איתכם זה רק יגרום לי לרצות לדרוס אתכם מעצבים ואל תפריעו לאנשים בטח שלא בשדות תעופה כשאנשים ממהרים לא לפספס את הטיסה שלהם או ליד בתי חולים איפה שיש קצת אנשים שמאבדים את האהובים שלהם
המפגינים האלו פשוט איבדו את זה לגמריי
לא ואם הייתם יודעים על מה הרפורמה מדברת הייתם מבינים שזה באמת גזר דין מוות למדינה.
מה אתם מעדיפים חסימות כבישים או דיקטטורה?
אלה הפגנות בכלל לא אלימות, תראו מה הולך בצרפת זה אלים אנחנו עושים הפגנות מאוד נורמליות לדעתי
אנונימית
את בעצמך לא יודעת את המטרה של הרפורמה
זאת הסיבה שאת מפגינה
בתור מישהו שהולכת להפגנות האלה אני יכולה להגיד לכם שהפואנטה היא לשבש את השגרה של אנשים כדי שהם יתעוררו ויבינו מה קורה למדינה שלנו
אם זה לא יזיז לאף אחד , שום דבר לא ישתנה
מסכימה שזה יכול להיות בעייתי במקרים חשובים טיסות וכו.. וזה כבר הגיע למצבים מסכנים חיים שכאן זה מאוד בעייתי

אבל ככה אנשים ירצו שההפגנות יפסקו ואחת מן הדרכים היא לעצור את ההפיכה...
^^אני יודעת טוב מאוד על מה אני מפגינה
אנונימית
^^^^אני מתה על זה
אני מתה על זה שאת אומרת שחופש הביטוי נעלה על חופש התנועה
אבל את גם צורחת דמוקרטיה
אירוניה, לא?

יש יותר מדי אירוניה סביב ההפגנות והדעות השולטות בהפגנות
רוב הדעות שם לא תואמות לסיסמאות שהם צועקים
וזה פשוט. וואו.
^אם היית יודעת באמת לא היית מפגינה באמת...
אני יודעת טוב מאוד ובגלל זה אני מפגינה, אין לי טעם כל שבוע לנסוע לקפלן אם הייתי מפגינה על כלום.
וכן צריך רפורמה אבל לא הזאת שמציעים כרגע כי היא תהרוס את המדינה, צריך לשנות אבל מה שהם רוצים לעשות זה לא שינוי זה להפוך את ישראל לדיקטטורה
אנונימית
אנונימית, עובדה שיש לך יכולת לייצג את עצמך בתור שמאלני, יש לך יכולת להביע דעה, יש חופש ביטוי, הרפורמה לא מסוכנת(עשיתי עבודה עלייה לבגרות ואני הגעתי למסקנה שחייב רפורמה אבל בנוסח לא קיצוני כמו שיש עכשיו).

לא תהיה דיקטטורה אתם סתם מפגינים.
^אנחנו לא סתם מפגינים עשיתי עליה גם עבודה ואני בכלל לא שמאלנית, הרפורמה הזאת מסוכנת למדינה
אנונימית
שואל השאלה:
ההפגנות האלה הן צבועות, כשהאתיופים הפגינו (אני לא מצדיק את הצורה שבה הפגינו) ,השמאל עמד ושתק מן הצד, כשהיה את הגירוש ופינו המון משפחות מגוש קטיף שסבלו, השמאל שתק, אבל כשהממשלה באה לשנות לשמאל את הקישקע ואת מוקדי הכוח במערכת המשפט אתם משתוללים, יחי הנאורים הצבועים ממש.
אנשי גוש קטיף הפגינו הרבה פחות באלימות מהאנשים שמפגינים כעת (כשאצל אנשי גוש קטיף *לדעתי האישית* הזכות להפגין הרבה יותר הגיונית אבל לא אכנס לזה).
עד היום המאזן במערכת המשפט הוא לטובת השמאל בזכות מר אהרון ברק מכיוון שיש 5 נציגים ממערכת המשפט (השמאלנית והאליטסטית ברוב המקרים)ו4 נציגים מהקואליציה בכנסת(דבר המהווה רוב לשמאל בצורה טבעית), דבר לא תקין שמזמן ולא מהיום היה צריך לשנותו, אני מסכים שהשינוי הראשוני שרצו לבצע היה מאד לא הוגן אבל עכשיו ממתנים אותו בצורה יותר הוגנת לדעתי.
אנונימי
ממש לא.
אתם לא מבינים מה יקרה לארץ ללא דמוקרטיה. מתי תתעוררו?!

סתם מדינה של ימנים קיצון בלי להבין את השלכות של זה...
אנונימית
^אני לא רבה על סיבת ההפגנה
זה לא קשור לשאלה
אני אישית בעד הרפורמה המשפטית
אבל זה לא קשור

אני מבינה שיש אנשים בעד ויש נגד
אבל דרך ההפגנה היא זאת שלא נכונה
אני זוכרת שבימים ההם לא חסמו כבישים, ההפגנות היו הליכות מאוד ארוכות שאספו עוד אנשים איתם
זאת הפגנה שלא עברה על חופש התנועה

בקשר לתגובה שלך
אהבתי ששמאל שונא את זה שקוראים להם שמאלני מסריח (מה שאני לא מסכימה איתו ובכללי שמות גנאי זאת בעיה רצינית בישראל, גם בהפגנות)
אבל כשזה מגיע לימין, מותר לקלל ולקרוא בשמות גנאי
צודק הם אנשים משועממים חסרי חיים שמפגינים כבר שנה
אני לא הולכת להפגנות האלה, אבל אני דיי בטוחה שכולם שם יודעים על מה הם מפגינים והסיבה שהם עושים את זה ככה וגם למשך הרבה זמן זה כדי שישימו לב אליהם. אם הם יעשו את זה סתם על המדרכה לאפאחד לא יהיה אכפת.
אני כן מסכימה שזה מפריע וזה אבל תבינו שכמו שלימין יש את הדעות שלו גם לשמאל יש את הדעות שלו.
ובסופו של דבר זה עצוב שיש את התקופה הזאת ושאנחנו לא עם מאוחד
אנונימית
^אז
נפתרה הבעיה
גילינו מתי מותר לעבור על זכויות בסיסיות! *מחיאת כף*
כדי להביא פרסום
כדי להתפרסם בצורה לא חוקית! נהדר!
^^^^^לפי התגובות שלך רואים שאת לא נלחמת על דמוקרטיה אלא יותר נלחמת על "רק לא ממשלת ביבי". אם היית יוצאת מהקופסה הזו לרגע, קוראת באמת מה ברפורמה מנסה לקדם ולא זורקת סיסמאות לאוויר כל חצי דקה, אולי תופתעי לגלות שזה לא "דיקטטורי" כמו שאת חושבת.
לאתרי החדשות יש רצון אינטרסי לקדם את ההפגנות ולהראות את זה כאילו אתם אשכרה משנים משהו, אבל מלבד הרס, זעם ושנאה שום דבר לא משתנה כאן. זה רק מוסיף פילוג, ברמות מטורפות. אני מקווה שבאמת תביני על מה את נלחמת יום אחד.
אנונימית
כל הפגנה היא לגיטימית. אם אדם הוא בעל ערכים, עליו לעמוד על הערכים שלו ללא ויתורים מיותרים.
גם מלחמת אזרחים זה דבר לגיטימי, שום עם אינו קדוש.
אם הפגנה תהיה דבר חמוד וקטן, לאף אחד לא יהיה אכפת.
אם הפגנה תפגע באנשים ותשקשק את המערכת, אנשים ישימו לב ועובדה שזה נכון, הרבה מאוד מודעות עלתה לגבי הנושא
^^^בסופו של דבר זה לא חוקי לעשות דבר כזה. אסור לאדם לקדם ערכים, רעיונות ואמונות שלו על בסיס אחרים. האירוניה במקרה הזה ספציפית היא שההפגנות מקדמות כביכול דמוקרטיה וכוונתן שיהיה פה שיוויון, אבל תוך כדי המעשה הם איבדו הכוונה באופן משווע. זה נהיה לא מוסרי בשום צורה ופוגע ביותר מדי אנשים.
אנונימית
לא חוקי.. כמה חבל.
שואל השאלה:
מילקי עם חלב חלאס לבלבל לי על מלחמת אזרחים, האמירה הזו לא מייצרת כלום למעט התססה מיותרת ושנאת חינם מיותרת בעם, חלקים בהפגנות קוראים למלחמת אזרחים(אני מקווה בשביל השמאל שאלה שוליים) בדיוק כמוך וזה נורא מטופש, ועוד על מה? העאלק "הרס הדמוקרטיה", היציאה מפרופורציה מוגזמת וקובעת שיא חדש.
אנונימי
אני בעד הרפורמה, אבל כל אדם בעל דעת יודע שערך הוא דבר שיש להילחם עבורו.
האם אהבת חינם בעם או חיבור בעם זהו ערך ששווה להילחם עבורו?
לא.
אם יש חלק בעם שמאמין בערכים מסוימים, יש לו את הזכות להילחם על כך בכל האמצעים. "אחדות לאומית" זה ההפך הגמור מדמוקרטיה.
מאוד צריך לאסור עליהם
שואל השאלה:
זה לא משנה אם אתה בעד או נגד, פתיחה במלחמת אזרחים עבור כל ערך שאינו מהווה סכנת קיום ממשית זה דבר מיותר מאד
אנונימי
אתה מציג את העם כחזות הכל.. אידיאולוגיה מעניינת יש לך.
העניין הוא לא הרצון להילחם על הדברים שאתה מאמין בהם, אלא על איך מקבלים את זה מסביבך. כשהיו הפגנות של האתיופים (על רצח!!) קראו להם ברברים, כשמתנחלים מפגינים כשמפנים אותם מהבית ומאשימים אותם בזה שהם נרצחים בפיגועים רק על בסיס מגוריהם, זה בסדר. אבל כשחס וחלילה מעיזים לפגוע ברגשות של השמלאנים פתאום צריך להפוך את המדינה. נו בחייאת זה לא הגיוני מה שקורה פה. איפה אחדות ואיפה לאום, רוצים לגמור את המדינה.
אנונימית
שואל השאלה:
לכל אחד יש אידיאולוגיה שונה ודעה שונה וזה בסדר, אבל היציאה מפרופורציות של ההפגנות בזמן האחרון וקריאות למלחמת אזרחים שנשמעו יותר מפעם אחת הן מוגזמות וסתם יוצרות פילוג מאד מאד מיותר בעם. אפילו מפוני גוש קטיף לא צעקו למלחמת אזרחים או משהו בסגנון ותאמין לי שהם סבלו המון.
אנונימי
אני אישית מאמינה באחדות העם ואחדות המדינה. אין שום סיבה שנילחם אחד בשני כשיש כל-כך הרבה אנשים שרוצים להרוג אותנו מסביב.
מישהי מקודם השוותה את הפגנות בישראל לצרפת, וזה כל-כך לא נכון כי להם באמת משעמם שהם יוצאים להפגין על מה שבא להם. למדינת ישראל יש יותר מדי דברים שהיא צריכה להתמודד איתם ועם ישראל באמת צריך להיות מאוחדים. ממתי זה נהיה הגיוני למישהו מה שקורה כאן?
אנונימית
בפסק דין של אהרון ברק בערך מ2005 הוא עצמו קורא לחוסמי כבישים "אנרכיסטים".
הוא חתום עם עוד שופטים על כך ש"חופש הביטוי אינו סיבה לחסום מדינה שלמה"....

אנשים צריכים להודות.
יש שני סוגים של אנשים....

כאלה שלקחו להם את הבית והם הפגינו, ופוצצו להם את הפרצוף עם קסדות... עצרו ילדות בנות 14 עד תום הליכים.
גזרו על פייגלין 18 חודשי מאסר מהם 6 חודשי מאסר בפועל... על "הרצון לחסום כבישים" (הוא אפילו לא חסם בפועל באמת).

ומצד שני יש אנשים חולי נפש שמדמיינים דיקטטורה ומהנדסים תודעה של ציבור שלם בשביל להצדיק את האנרכיה והגועל נפש.
אם הם יעברו על החוק. יכו, ישרפו, ישתוללו, יסיתו... הם לא יקבלו כלום. עד היום אין ולו כתב אישום אחד!!!
ולא, זו לא אשמת המשטרה. הפרקליטות זו שמשחררת אותם יימח שמם.

בשביל מה?
בשביל להפיל ממשלה.


זו לא בושה להגיד:

"גם אני מהשמאל, ותומך בזכות הימין למשול".

אם נצטרך להעיף את ביבי, נעשה את זה לפי החוק. לא על ידי תפירת תיקים ושקרים למדינה.
אני מובך ונגעל מהתנהגות האנשים שאמורים להיות ב"מחנה" שלי.
כן לגמרי
חוסמים כבישים, מציתים אש, מתפרעים, אלימים עם השוטרים, יש כאלה עם דגלי פלסטין... ממש פסיכים
כן, הם לא מבינים שצריך רפורמה(אבל לא בנוסח שהממשלה רוצה כי זה סתם בומבסטי ודבילי), מערכת המשפט גזענית וכמעט ולא מאפשרת לשופטים ממגזרים אחרים להיות בה. וגם קחו בחשבון שהם עוברים על זכויות גם הם כמו חופש התנועה, וחירות האזרח וזה כי הם חוסמים תנועה ומונעים את החירות של האזרחים הלא מפגינים. תכלס גם זה שהם שורפים כבישים ומתנהגים כיאלו המדינה של אבא שלהם גורמת לזה שהם שהם פוגעים בעצמם ובשאר המדינה.
לא
זה נקרא דמוקרטיה
לא. אבל כן צריך לעשות שינוי קטן באיך שמפגינים.

אבל שיפגינו מותר להם
כי אנשים לא מבינים שהמהפכה המשפטית זה לא זה רק כדי ששופטים לא יוכלו לבחור את חברים שלהם להיות שופטים
מאוד, אפילו מאודד
האמת? אני לא חושבת
זאת המטרה בתכלס
לפתוח ל"אנשים המרום" את העיניים
שיתחילו לראות מה גרמו לנו כעם
לאזרחי המדינה לקום ולהגן על עצמם
לצערי זאת הדרך היחידה! לפתוח לכולם את העיניים
המדינה לא נהרסת ולא נעליים.

אתם הפכתם להיות כמו האנשים האלה שחושבים שכדור הארץ שטוח.

לא משנה כמה הוכחות תקבלו שכדור הארץ עגול, אתם תלכו כמו כבשים אחרי הרועה שלכם.

אנשים מתיימרים להיות שמאל מדעי, צודק והוגן?
אז תהיו.

אל תחרטטו ציבור שלם.

אני מהשמאל ונגד כל הבלאגן הזה. מה זה פה, תחרות אכילת שטויות?

למה מה נראה לכם? שכל מי שמהשמאל צודק? ממתי הפכנו להיות חבורה של טיפשים שממציאים דיקטטורה?

כל מה שחברי המחנה שלי טענו על "ביביסטים" ובסוף הם הפכו להיות כל מה שהם טענו נגדו. זה מביך, עצוב ומעורר רחמים.

אין לכם עמוד שדרה לצאת נגד כל הבלאגן הזה בחוץ?
מה זה פה???

תהליך יציאה מהארון????

אז תצאו מהארון. אתם בעד הלהט"ב נכון?
אז צאו מהארון ותגידו את האמת.
האכילו אותנו שקרים בשמאל והגזימו עם כל הפייק ניוז.

תנו לימין למשול, ותשנו את זה בבחירות.
ממתי התחלנו להיות כמו הערבים!??!
לא מצליחים לכבוש את הארץ אז הולכים וממציאים שקרים?
נדפק לאנשים השכל! נקודה.

יש שמאל ויש שמאל קיצוני. השמאל הקיצוני הוא השקרן.
אתם אמורים להיות מרכז שמאל... מה פתאום הפכתם להיות שונאי דת שונאי יהודים ושונאי מצביעי ימין?



רבין מתהפך בקברו ברגעים אלו ממש. מתבייש בנו.
גם בן גוריון.
כל מנהיג שמאל שנקבר באדמה מתהפך כרגע.

פרס בחיים לא היה נותן לזה לקרות אחרי כל מה שעשה עבור המדינה. רק הרצוג האפס הפוליטי הזה.
ביזיון. חבורה של אנרכיסטים עם צבע גוף ודעה פוליטית תואמת.

כמה אידיוט שימושי אדם יכול להיות... כמה!?

בתקופה של רבין העיפו מתנדבים וחיילים מהטייסת על מה שקורה פה.
רבין בעצמו קרא לדורית בייניש שהייתה פרקליטת המדינה שתתן הסברים על ההפגנות נגדו.
אהוד ברק יאיר לפיד וכל המטורללים שמשקרים לנו בעצמם היו נגד כל הדבר הזה!!!

בג"צ, הפרקליטות והיועמ"שית נמצאים בניגוד עניינים מוחלט!!!!!!

זו הבגצוקרטיה שאתם בוכים עליה.
על איזה זכויות מיעוט אתם מגנים?
אתיופים פוצצו ברחובות על חסימת כבישים.
פתחו ראשים של דתיים (כאלה שמשרתים בצהל ומשלמים מיסים!!!) ושל ילדות קטנות אחרי שהעיפו אותם מהבתים.
אתם בוכים?
חבורה של מוקיונים.

יש לי חברים ימניים שעשו מאיתנו צחוק.
אחרי כל הפגנה הולכים למסיבות סקס וסמים אצל שמאלנים בבתים.
הולכים למפגשים של אנשים שמדברים כמו היטלר על המדינה.

תכניסו לראש, משקרים לכם ואתם אוכלים את זה כמו סקיטלס.

לא חסרים שמאלנים שמבינים ששיקרו להם, ואני אחד מהם.
כל חיי אני מצביע שמאל ובחצי השנה האחרונה הבנתי על מה ימנים מדברים.
גועל נפש.
קחו סרטון שהעליתי עכשיו לערוץ היוטיוב שלי.

תגידו לי אתם אם זה שווה ערך למה שקורה היום.
שואל השאלה:
syxqn אני מסכים עם כל מילה שאמרת, אתה אדם סוף סוף שחושב עם שכל ישר שמראה את הצביעות הזועקת והברורה של אנשי השמאל המתיימרים להיות "נאורים", ולא הולך שבי אחר ההמון הזועם של השמאל.
אנונימי
syxqn אתה מאוד חכם אני רציני
שלא תטעו, אני חושב שלא משנה כמה ביבי יצא זכאי מהתיקים, הוא נשלט על ידי אשתו והבן שלו... ויש דברים שהם לגמרי נכונים מפי המ9גרים אהוד אולמרט, אהוד ברק ויאיר לפיד. ביבי אכן חלש.. ויכול אולי להיות שהוא גאון, אבל בשורה התחתונה... המצב במדינה מבחינת כל מה שהולך פה הוא תחת אחריותו. בין אם זה האכיפה הבררנית, בין אם זו שליטת השמאל באקדמיה, בפרקליטות ובמקומות אחרים.. כל זה באשמתו. הוא לפני שנים היה נגד מה שלוין רוצה, נגד הרפורמה. הוא זה שהיה אחראי שהדברים האלה נוצרו. הקיטוב הזה של שנאת אחים גם עליו...
אל תחשבו שאני בעדו. אני פשוט חושב שלמרות כל אלו, אין שום סיבה לתפור תיקים לבנאדם, כי אם תפרו ראש ממשלה, יתפרו גם אותנו בלי קשר לדעותינו הפוליטיות. כל מי שחושב אחרת הוא פשוט נאיבי. בתול פוליטית.

מעבר לכך, שהימין ימשול... והשמאל לשם שינוי יעשה עבודה פוליטית וינסה להעיף את ביבי בצורה חוקית.

הסיבה שביבי שולט כל כך הרבה זמן זה בעקבות התנשאות שמאלנית דוחה במשך שנים... ותיוג מצביעים כ"בורים וטיפשים שלא יודעים מה טוב להם".

בתור אחד שהצביע לממשלה הקודמת... אני לא חושב שהם יכלו לעשות יותר מדי בשנה וחצי, אך חשוב לציין שהם גם לא ניסו. מי שעקב אחרי הכנסת ראה שהחוקים שלהם לא באמת מנסים להוריד יוקר מחיה. הם התרכזו בלזמבר את הדתיים ולחזק את השורשים הפקידותיים שלהם במקומות שונים.

כל מה שבכו עליו (לדוגמה סיפור החוק נורווגי) הם עשו בעצמם...
וכל מה שהימין עשה להם.. הם עשו לו בחצי השנה בצורה גרועה פי 1000.

אז די לצביעות.
להחליף את ביביב בצורה חוקית וכשרה. בלי מעקב אחרי אזרחים ובלי להביא חולות סרטן בנות 80 לחקירה ולעקל להן חשבונות בשביל מינוף משפטי.
שואל השאלה:
syxqn אתה לא מבין עד כמה אני מסכים איתך בכל מילה , אני שמח שסוף סוף יש בעולם הזה אנשים שחושבים בצורה ישרה ובלי בלבולי שכל, והכי חשוב ללא התנשאות
אנונימי
לא, אם לא "יגזימו" הממשלה לא תשים עלינו .
אם כבר הרפורמה מוגזמת ואותה צריך לעצור אז מה אם יהיו קצת חסימות בכבישים מה אכפת לכם זה למען עתיד טוב יותר
אנונימית
את מוכנה להסביר למה את חושבת שהרפורמה לא טובה ושהיא תהפוך את המדינה לדיקטטורה?
^^
למען עתיד של השמאל טוב יותר על חשבון האוכלוסיות החלשות.
אנונימי
אף אדם לא יכול להסביר במה הרפורמה תועיל לדיקטטורה.

מה שכן, כל מי שתומך רפורמה יכול להסביר למה היא תצמצם פערים, למה היא תוריד מהיכולת הדיקטטורית של מדינה... ואיך המהפכה המשפטית שהתרחשה בשנות ה90 על ידי לא אחר מאהרון ברק היא הדיקטטורה האמיתית.


פשוט כרגע יש איזו הנדסת תודעה ששמאלנים לא צריכים סיבות לשנוא ולגדף. כי הם הנאורים והחכמים.... ושאר הציבור הוא טיפש שלא מבין.

זו הסיבה למה מזרחים ואנשי ימין תמיד צריכים להכין את עצמם בויכוחים ודיונים... בזמן שאנשי שמאל יכולים לצאת אהבלים בשידור חי, ואיש לא יצחק עליהם...

כי
זו
הנדסת
תודעה
ברמות
הגבוהות
syxqn
אתה צודק בכל מילה
הרפורמה מקדמת חוקים של הדרת נשים , מפרה את זכויות האישה , מעלה את יוקר המחייה , מעודדת כפייה דתית ועוד מלא אני לא אכנס לזה
אנונימית
ומנסה להעלות לך את ה iq ולא מצליחה כי הוא נמוך מידיי
אנונימית...

מה זה דף המסרים הזה?
איזה חוקים של הדרך נשים?

להיפך. בתל אביב מדירים נשים בכך שלא נותנים להן לבצע פעילויות עם הפרדת גברים ומבטלים להן פעילויות... בזמן שנשים שמאלניות יכולות לקיים אירועים לנשים בלבד כחלק מה"פמיניזם".
בנוסף, ערבים יכולים לקיים הפרדת גברים ונשים ועיריית תל אביב מכבדת אותם.

שום חוק כרגע לא מפר את "זכויות האישה", לא רק כי אין כזה דבר "זכויות אישה", יש כזה דבר "זכויות אדם ואזרחים"...
אז לא לחרטט.

וכרגע יש יותר עידוד שנאת דתיים מאשר כפייה דתית.
כלומר, יש יותר כפייה חילונית כרגע במדינה.

אז אם יש לך דוגמה קונקרטית לתת, תני.
אם לא, זה בסדר רק להקשיב ולקרוא.
אנונימית
אני אמרתי לך להסביר ולבסס את דבריך לא ביקשתי שתכתבי שוב סיסמאות