תשובה אחת
בייביסיטר,דוגי סיטר, אני בת 13 והורדתי למישהי כלבים רק צהריים וערב (בבוקר סבתא שלהם הורידה)וככה רק שבוע(או קצת פחות) והם שילמו לי 450 שקלים (זה היה אמור להיות פחות אבל הם ממש היו נחמדים)-ממליצה לך ללכת להורדת כלבים, מקבלים הרבה לכל הורדה וזה קליל