7 תשובות
אני בתוך התעשייה אני יודע איך זה עובד
באיזה בדיוק תעשייה?
תעשיית המוזיקה
נשאר הרבה כרטיסים ואף אחד לא קונה קיצר כי קנו כבר במופע השני והראשון
מר וויד אתה לא צודק אני חיכיתי 4 שעות בתור באמת שאין הרבה כרטיסים הרוב נמכר בטח נשאר איזה 1000 בהגזמה כרטיסים וזהו
חחח חייבים למכור לכם שיש סולד רווט אז בטח רשום שיש בקושי אבל יש בכמויות אל תדאג
לא הרבה
בסוף היום אני מאמינה שכבר לא הישאר
בסוף היום אני מאמינה שכבר לא הישאר
באותו הנושא: