4 תשובות
הוא הבן אדם היחיד שחבר של כולם בבית. אני חושבת שבגלל שהוא לא תופס צד בריבים בבית אז היא מרגישה שזה קשר שיכול להחזיק גם אחרי שהם יצאו מהבית
ב26 רואים אותם מדברים לפעמים, ובכללי יענקי פשוט בן אדם שמקשיב ומבין את כולם אז כיף לדבר איתו
הם נמצאים שם 24 שעות ביום ובסוף אנחנו רואים פרק של כמה ימים שהארוך שלי הוא שעתיים אז יכול להיות שהם מדברים מלא
כנראה מחבבת אותו