9 תשובות
בת אם הייתי בת יפה ואם לא אז בן
אנונימי
בת
בת כמובן
בן.
בן .
בן
בן
אם הייתי נולד בת לא הייתי לומד גמרא :)
אם הייתי נולד בת לא הייתי לומד גמרא :)
באותו הנושא: