4 תשובות
לפעמים לא נכנס בול בעשירי ונכנס ב11 אם תראי שעד סוף היום מחר לא נכנס לך תדברי איתו
אין לא נעים. עבדת - מגיע לך לקבל שכר
מה לא נעים זו המשכורת שלך
תבדקי כמה פעמים אם לא כן תדברי איתו לא נעים אבל עבדת את צריכה תשלום
באותו הנושא: