9 תשובות
כן לאכול
"כי אני רוצה" תמשיכי לאכול קרח
את בן אדם את תמיד הולכת להיות רעבה אם תתקיימי על מסטיקים או קרח,אוכל זה לא משהו רע בלי אוכל אנחנו לא מתקיימים.אז תאכלי אוכל אל תרגישי רע עם זה את חייבת את זה
שואל השאלה:
כי אני רוצה
כי אני רוצה
אנונימית
למה שתעשי את זה לעצמך
תאכלי אוכל לא קרח
לאכול אוכל
הכל בסדר?
תנסי אוכל
פתרון קסם שמספיק ממנו גורם לך לא להיות רעבה
פתרון קסם שמספיק ממנו גורם לך לא להיות רעבה
אנונימית
באותו הנושא: