6 תשובות
שואל השאלה:
^^לא
^^לא
אנונימית
לבוא אליו. להגיד לו בפנים. פחות מתאים לי הקשר הזה. ולהתרחק.
תמיד עדיף פנים מול פנים.
אבל אם ממש לא בלך אז להגיד לו בפלפון או בהודעה יפה שפחות מתאים לך או לסנן לאט לאט
תמיד עדיף פנים מול פנים.
אבל אם ממש לא בלך אז להגיד לו בפלפון או בהודעה יפה שפחות מתאים לך או לסנן לאט לאט
שואל השאלה:
מה זה לבוא עליו הוא גר רחוק איזה שעה וחצי נסיעה
מה זה לבוא עליו הוא גר רחוק איזה שעה וחצי נסיעה
אנונימית
תגידי לו את האמת בכנות לדעתי
שואל השאלה:
ולא פנים מול פנים כי הוא גר רחוק
ולא פנים מול פנים כי הוא גר רחוק
אנונימית
שואל השאלה:
סוג של
סוג של
אנונימית
באותו הנושא: