3 תשובות
אז לכי להגדרות ותחפשי בטוח יש שם.
למרות שאין לי אינסטגרם אז אני לא מבינה בכלל
למרות שאין לי אינסטגרם אז אני לא מבינה בכלל
שואל השאלה:
לא לא לא!!! אני רוצה פשוט שכל האנשים יוכלו לשלוח לי הודעה
גם אנשים שלא עוקבים אחריי
לא לא לא!!! אני רוצה פשוט שכל האנשים יוכלו לשלוח לי הודעה
גם אנשים שלא עוקבים אחריי
"אתה לא יכול לשלוח הודעה לחשבון הזה אלא אם הם עוקבים אחריך"
זה הפירוש
זה הפירוש
באותו הנושא: