10 תשובות
לכיתות יב מ16:00 עד 23:00
שואל השאלה:
אני יכול גם להגיע ב18:00 כזה ?
אנונימי
אני חושבת שכן אבל לא בטוחה
שואל השאלה:
אהל זה מוקדם לי מידיי, מה לא יכניסו אותי ?
אנונימי
אין לי מושג תאמת אני גם ככה לא הולכת תנסה להתקשר למיטב מחר תשאל אותם
שואל השאלה:
טוב תודה
אנונימי
אני היום הייתי בפסטיבל של יא' ומכניסים לא משנה מתי אתה בא
האמת שההופעות התחילו רק בשעה 17:30 ככה שאם אתה בא רק בשביל ההופעות אז אפילו עדיף לבוא בשעה הזאת
היום זה לא היה של יא?
שואל השאלה:
של יב עוד לא היה
אנונימי
אופסי התכוונתי יא', שיניתי עכשיו