7 תשובות
יענקי, כי הוא הכי נורמלי שם.
יענקי
יענקי כי אנשים אוהבים ללכת אחרי העדר
יענקי חרדי נראה בחור טוב ,אולי לא שומעים ממנו כמעט אבל אנחנו אוהבים ללכת אחרי העדר ,חצי מהעם החליט שהוא המנצח אז נצביע לו

קרה בעונה של זהבה בן שניצחה
לא שמעו ממנה מילה ונתנו לה את המיליון

והסיבה ? לא באמת ברורה חוץ מזה שהוא נשמה טובה .
זה גורם גם לכך שהרבה אנשים שלא צופים בהאח הגדול פשוט יצביעו ליענקי בגמר בגלל העדר
אנונימי
סתיו מנצחת
חדמש סתיו!!!
שונאא את סתיו אבל היא תנצח