3 תשובות
אם את לא עייפה תשארי ערה
את סתם תגרי את השינה ואז תפסיקי אחרי שינה זה מטומטם
אנונימית
זה לא בריא בכלל
אבל אם יש לך רק שעה אז עדיף להישאר ערה
רע מאוד, תסדרי היום את השעות שינה אבל כרגע תנסי לאכול שיהיה לך אנרגיה להיום