10 תשובות
זה די נצלני
תלוי מה הסיבה שסיימתן את הקשר
דיי מגעיל, לפחות שאלת מה שלומה ודיברת איתה?
זה באמצ נצלני אבל מה כבר יש לל להפסיד זה לא כאילו אתן מדברות
שואל השאלה:
סתם פשוט לאט הםסקנו לדבר כשהיא הצגייסה היא גדולה ממני בשלוש שנים ועכשיו היא בתפקיד טוב בקבע ואני מתה להתגייס לתפקיד כזה
אנונימית
שואל השאלה:
^^עוד לא התקשרתי
אנונימית
לא נצלני בעיני , את יכולה לרשום לה היי מה קורה שאת מתגייסת בקרוב ומה שאת צריכה ויכוח להיות שביא תשמח לעזור לך דווקא
אנונימית
מאוד נצלני
ממש מגעיל
שמעי לא זה נשמע מהשאלה שאת רוצה לבקש ממנה משהו אבל זה כאילו רק לדבר איתה זה לא כאילו בקטע רע לא נותן לי וויב נצלני
אנונימית