5 תשובות
היי מתוקה
מזדהה
29
תתעלמי מזה פשוט
אוליי זה נובע מחסך בצומת לב..
נסי ליצור קשרים עמוקים וטובים יותר עם הקרובים שלך
שואל השאלה:
אי אפשר להתעלם מזה, אני מרגישה שזה כאילו משתלט^^
יכול להיות, אבל אני ספציפית מעדיפה להיות מרוחקת מהקרוביך שלי, קשה לי להסתדר עם נוכחות רבה שלהם^