5 תשובות
היי מתוקה
מזדהה
תתעלמי מזה פשוט
אוליי זה נובע מחסך בצומת לב..
נסי ליצור קשרים עמוקים וטובים יותר עם הקרובים שלך
נסי ליצור קשרים עמוקים וטובים יותר עם הקרובים שלך
שואל השאלה:
אי אפשר להתעלם מזה, אני מרגישה שזה כאילו משתלט^^
יכול להיות, אבל אני ספציפית מעדיפה להיות מרוחקת מהקרוביך שלי, קשה לי להסתדר עם נוכחות רבה שלהם^
אי אפשר להתעלם מזה, אני מרגישה שזה כאילו משתלט^^
יכול להיות, אבל אני ספציפית מעדיפה להיות מרוחקת מהקרוביך שלי, קשה לי להסתדר עם נוכחות רבה שלהם^
באותו הנושא: