התחברות
הרשמה
אם התופרת קיצרה לי את המדים יותר מדי ברגליים יש דרך לתקן את זה או שהלכו המדים? (מדי בנים)
14 ביולי 2023, 15:46
חיילים
מדים
תשובה אחת
לא חושבת שיש דרך לתקן
Queen Butterfly
באותו הנושא:
קיצר אני תופרת עניבה ופתאום
אני בטירונות, אפשר ללכת לתופרת שתסדר לי את המדים למידה קטנה יותר ותשים לי גומי במכנס למטה כדי שלא אצטרך לשים גומיות?
אם המדים גדולים עליי אפשר לקחת אותם לתופרת או שאסור?
נכון כשמצרים את המדים אז חלק שמים אצל התופרת גומיות, אתם יכולים לשלוח לי תמונה של מדים מוצרים עם גומיות שהתופרת שמה?
איך התופרת מצירה את המדים?
אני צריכה להצר את המכנסיים של המדים, אם אני אגש לתופרת היא תדע מה לעשות? תופרות מנוסות בזה?
כשמהצרים מדים צריך למדוד אותם אצל התופרת לפני ואחרי?
את המדים של הטירונות גם רצוי להצר אצל תופרת או שיותר חשוב המדים היומיומיים?
אני צריכה לקום מחר מוקדם ואכלתי יותר מדי וכואבת לי הבטן קיצר ללכת לישון עכשיו וזהו?
אני בשוחרות והתופרת רק שבוע הבא תוכל להציר לי את המדים
הייתי אצל התופרת והיא קיצרה לי את המכנס יותר מידי אני יכולה להביא לה שתאריך לי קצת? זה יראה טוב?