8 תשובות
וואי ההוא עם הספוגית מושלםםם אני חולה עליו משתמשת בו כל הזמן
הוא מתאים לבנות שרוצות כיסוי קליל
כןן הוא מושלם
כי אין לו כיסוי טוב
במיוחד עם הספוג זה לא מתאים למי שרוצה כיסוי טוב למשך כל היום פשוט לא אהבתי
אני יותר אוהבת את של לוריאל טארט ונארס
אני ממש לא אוהבת אותו ואני מתחרטת שקניתי אותו
הוא לא נוח, הספוגית מחרידה והוא לא עמיד והכיסוי שלו לא טוב ובכללי לא יושב כ"כ יפה על העור
^
כןן גם הספוגית נתלשה לי וזה פשוט היה לי מחריד על העור אני באמת לא מבינה על מה כל ההייפ סביב הקונסילר הזה
מחריד לדעתי
שואל השאלה:
למה?
אני לא אוהבת תקונסילר שלהם