3 תשובות
השיער שלי חלק טבעי אבל נראה כמו אחרי החלקה כאילו יש לי את השיער הכי חלק שתראו
הלוואי שבנות ילמדו לאהוב את עצמן בלי הצורך באישןר של בנים את יפה כי את מרגישה יפה גם אם גבר לא אמר לך שאת יפה
אנונימית
לא בן אבל יכולה להגיד לך שהכי יפה זה שיער חלק שנראה טבעי ורגיל מאשר שיער קש של סוס אבל זה עניין של טעם בסופו של דבר
באותו הנושא: