6 תשובות
עדיף אבל לא חייב
אני בדרך כלל עושה קוקו גבוה כשאני מתקלח
כאילו כשלא באלי לשטוף שיער
לא פשוט תעשי קוקו גבוה או גולגול ואל תרטיבי את השיער
אם זה דוש אז פשוט תאספי את השיער ותתקלחי רק בגוף.. את לא תמנעי מעצמך מקלחת רק בגלל כובע אמבטיה הכל בסדר
את יכולה אבל יותר פשוט לאסוף את השיער לגולגול או קוקו
באותו הנושא: