4 תשובות
האוכל שם ממש טעים אבל צריך למצוא אם נגיד את אוכלת כשר אבל עדיין ממש טעים שם וזה גם נראה לי תלוי איפה את נמצאת כי אני הייתי במקום אחד והיה שם שוק אוכל וטעים ממש אבל יכול להיות שבמקומות אחרים זה שונה..
והמחירי שם ממש זולים גם בגדים, קניות והכל.. זה בטוח יותר זול מהארץ .
אוכל מעולה, קצת מסובך אבל ממש מצליחים למצוא מה לאכול גם בגילאים קטנים (אני הייתי שם בכיתה ו' ויש לי אחים קטנים שגם מצאו מה לאכול)

המחירים של הכל זולים ויש שם בגדים יפים אבל הכל לא איכותי שם, זה לא אומר שלא כדאי לקנות אבל, לגמרי אפשר
אנשים שאני מכירה היו ואמרו שיחסית זול שם ואוכל סבבה
תמיד אפשר למצוא מה לאכול גם לאנשים שפחות אוהבים אוכל שכזה אבל אני מאוד אהבתי וגם אני אוכלת לא כשר אז בכלל
מחירים ממש סבבה ותמיד מוצאים מה לקנות