72 תשובות
ממש לא
אם היית אומרת מאתיים מיליון אז אולי אולי הייתי שוקלת לנתק קשר מאיזו דודה
אם היית אומרת מאתיים מיליון אז אולי אולי הייתי שוקלת לנתק קשר מאיזו דודה
לא.
בחיים לא.
המשפחה היא הסיבה שלי לחיות.
בחיים לא.
המשפחה היא הסיבה שלי לחיות.
מה? ברור שלא
זה גם 200 אלף... זה כלום
זה גם 200 אלף... זה כלום
אני אמות לפני שאני לא אדבר עם המשפחה שלי
לא בשביל 200k
נע
תשמע מפתה
הם כבר לא מדברים איתי אז..
ממש לא זה אשכרה כלום כסף
כן
חצר לכלב אולי
גם בחינם
אנונימית
תלוי מי מהם
אבל בגדול זה לא מספיק אפילו לדירה
אבל בגדול זה לא מספיק אפילו לדירה
לא
בחיים לא
בכיף. גם ככה לא רוצה לדבר איתם
אנונימית
ממש לא
לא
בחיים לא!
המשפחה שלי איתי ברגעים שכסף בחיים לא יוכל לקנות
המשפחה שלי איתי ברגעים שכסף בחיים לא יוכל לקנות
ממש ממש ממש לא.
גם עבור מיליארד שקל אני לא הולכת לנתק קשר איתם.
גם עבור מיליארד שקל אני לא הולכת לנתק קשר איתם.
לא
רק מאה מיליון ומעלה
וזה רק כי תמיד יש לי חרדות נוראיות שלא יהיה לי כסף עם המצב של המדינה עכשיו
אבל בכל זאת זה יהיה לי התלבטות
וזה רק כי תמיד יש לי חרדות נוראיות שלא יהיה לי כסף עם המצב של המדינה עכשיו
אבל בכל זאת זה יהיה לי התלבטות
כן
כן
nah
כן, גם בחינם
הם אנשים מזעזעים
הם אנשים מזעזעים
עצוב שאנשים אומרים כן.
משפחה יותר חשובה מכל כסף
משפחה יותר חשובה מכל כסף
^נכון, אבל ברגע שהם מתעללים בך נפשית אז עבורי הם לא משפחה
לא קשור.
יש משפחה שתתחתנו ויהיה לכם ילדים בעז"ה
זה גם משפחה
יש משפחה שתתחתנו ויהיה לכם ילדים בעז"ה
זה גם משפחה
לא..
^^אם המשפחה מתנהגים אלייך נורא אין בעיה בלנתק איתם קשר
כי יש משפחות כאלה שגורמות לממש סבל
כי יש משפחות כאלה שגורמות לממש סבל
^^^ אני עוד שנה גם ככה מנתק איתם קשר. אז מה אכפת לי גם לקבל על זה כסף?
200 אלף זה כלום
לא.גם לא בעד מיליונים
אין לי בעיה כי כסף יותר יעזור לי כרגע, אבל אם אפשר להעלות את הסכום ליותר זה יהיה מחשגז
עם חצי מהם אני לא בקשר בכלל
וזה תלוי למה אתה מתכוון כשאתה אומר את זה, כי כרגע המשפחה שלי זה הכל פיזית אבל
וזה תלוי למה אתה מתכוון כשאתה אומר את זה, כי כרגע המשפחה שלי זה הכל פיזית אבל
ברור שלא
אם זה היה יותר לכיון הכמה מליון אז הייתי מסכים לנתק קשר מהצד של אבא שלי
גם חינם הייתי עושה את זה
את האמת, לא.
לא משנה איזה סכום יביאו לי, אני אגיד לא.
אני מתקדם למטרה של ה200,000 האלה בצעדי ענק רק בגלל האחים המדהימים שלי.
אני מתקדם למטרה של ה200,000 האלה בצעדי ענק רק בגלל האחים המדהימים שלי.
אפילו תמורת מליארדים לא הייתי מסכימה
תעלה, תעלה
כן
אני גם ככה לא בקשר טוב איתם
אני גם ככה לא בקשר טוב איתם
לע פחות מידי.
גם אין לי בעיה עם זה אבל רוצה לדבר רק עם 3 אנשים והם אבא אמא ודוד שלי כול השאר במשפחה שלי ממילא חרא של אנשים לדעתי.
גם אין לי בעיה עם זה אבל רוצה לדבר רק עם 3 אנשים והם אבא אמא ודוד שלי כול השאר במשפחה שלי ממילא חרא של אנשים לדעתי.
חחח כן
200,000 שקל זה לא כזה הרבה, אז לא שווה.
מה זה זה כלום כסף. בכל מקרה משפחה עומדת מעל כסף
בחיים לא
משפחה מורחבת אולי, גם ככה אין לי כל כך קשר איתם. משפחה קרובים (הורים ואחים) ממש לא, שום מחיר בעולם לא יגרום לי לנתק איתם קשר.
אנונימית
משפחה זה כולל כלב?
יש מצב, אני עודה את זה עם חצי מהם כבר בחינם הם נוראיים
אנונימית
בחיים לא
גם אם ייתנו לי מילארדי דולרים, בחיים לא.
ההורים שלי זה הסיבה היחידה שאני עדיין בחיים
גם אם ייתנו לי מילארדי דולרים, בחיים לא.
ההורים שלי זה הסיבה היחידה שאני עדיין בחיים
הייתי נותנת לבן אדם שהציע לי את זה סטירה בפרצוף
חד משמעית כן
אין לי משפחה גם ככה
אין לי משפחה גם ככה
ממש לא, על שום סכום.
לא
זה גם לא הרבה כסף בשביל להסתדר בארץ
זה גם לא הרבה כסף בשביל להסתדר בארץ
כן
האמת ש.. אני אקח את ה200,000 ואשבור את זה כדי לדבר איתם
לא
בחיים לא, המשפחה זה הדבר הכי טוב שיש ושום סכום בעולם לא יוכל לקנות אותו
ממש לא.
תקנה לי ארוכה במקדולנדס זה מספיק
לא, זה גם לא הרבה כסף
בחיים לא
מה תעשה עם 200 אלף שקל? בקושי מספיק לארנונה לחודשיים
דירה נורמאלית היום עולה לפחות 3/4 מילון באזור המרכז וזה המינימום
בכל מקרה אין לי בעיה לנתק קשר עם חצי מהמשפחה תמורת 5 מיליון ומעלה דיל? מעדיף מזומן
דירה נורמאלית היום עולה לפחות 3/4 מילון באזור המרכז וזה המינימום
בכל מקרה אין לי בעיה לנתק קשר עם חצי מהמשפחה תמורת 5 מיליון ומעלה דיל? מעדיף מזומן
לא לוקח
באותו הנושא: