11 תשובות
לא
נעלתי אותם בגינה מחוץ לבית
לא, הם היו רוצחים אותי אם הייתי עושה את זה
לא
אבל שמתי לו את המברשת שיניים באסלה
אבל שמתי לו את המברשת שיניים באסלה
חחח לא
אח שלי נעל אותי בחדר שלי למשך שעתיים... מה עשר דקות
אנונימית
אני האחות הקטנה אז זה קרה לי. והלוואי שרק ל10 דקות
נעלתי את אחותי במרפסת אבל זה היה לחצי דקה וגם זה היה בצחוק חחח
לא... אבל נתת רעיון טוב
אנונימית
אממ נעלתי את אחותי הקטנה החדר שלה בלי טלפון לחצי שעה, זה נחשב?
שואל השאלה:
כן נחשב
כן נחשב
אנונימי
באותו הנושא: