4 תשובות
אמאלה זנ מהמם
זה לברכה קצרה בווצאפ אבל לדעתי יהיה יפה יותר אם הברכה האמיתית תהיה ארוכה יותר ומושקעת, אבל תלוי גם בה ובך, אולי לה זה לא משמעותי ואתה פחות בן אדם של ברכות
אנונימית
וואלה זה אחלה
טוב דווקא

תשלח להה
מושלם!