התחברות הרשמה

יש לי רק חברה אחת זה דבר שאני אמורה להתבייש בו קצת ?

16 ביולי 2023, 02:44
ביישנות    
5 תשובות
לא
ר
רומי לקלר
ממש לאא
ל
לוחם בכיר
לא... גם לי יש כמות דומה של חברים. לא מוצא עניין
T
Tam.tamtam!
לא
א
אוהבת לעזור2021
ממש לא
c
catstav
באותו הנושא:
אני אמורה להתבייש להיות כאן?
אני אמורה להתבייש בזה שיש לי רווח בשיניים?
אני אמורה להתבייש בעובדה שאני אוהבת את וואן דיירקשן?
אני אמורה להתבייש שאני אומרת שלהורים שלי אין אוטו או להסתיר את זה?
אני אמורה להתבייש בהיותי ישראלית?
כל הבגדים שלי משיין, אני אמורה להתבייש בזה?
אני אמורה להתבייש שאני בחדר עם אחותי?
למה אני אמורה להתבייש להגיד שאני במחזור?
אני ממש מכוערת. אני אמורה להתבייש בעצמי?
אני אמורה להתבייש בזה שחבר שלי נפרד ממני ולא אני ממנו?
אני צריכה להתבייש בכך שאני בת 19 ואף פעם לא היה לי חבר?