11 תשובות
תשאל אותה
שואל השאלה:
^^היא הייתה באינסטגרם ובווצאפ מלא ביומיים האלו
^לא זה מביך
אנונימית
כי היא לא חברה אמיתית
קורה גם לי לפעמיים שאני עונה אחרי יומיים
אל תיקח אישי
לפחות היא ענתה
זה טוב ..
פשוט תזרום אם הסיטואציה
שואל השאלה:
אבל בסוף היא ענתה לי אז למה היא סיננה מההתחלה
אנונימית
תשאלי אותה
אנחנו לא נביאים
תשאלי אותה למה לקח לה כזה הרבה זמן לענות
יש סיבה לסינון מנסתם
או שלא היה לה כוח לענות
או שהיא שכחה ואז היא נזכרה
או שהיא לא ידעה מה לרשום
או סיבה אחרת
אולי היא בדקה אם היא יכולה בראשון ואז היא שחכה לענות..
מכירה את זה. בסוף בשני היא תדפוק ברז
שואל השאלה:
^לא נראלי היא כמעט אף פעם מבריזה
אנונימית