פעם ראשונה שלי שהזמנתי והתהליך לא היה ברור בכלל משהו לא הצליח לי שם והיה מסריח בסוף הצלחתי הזמנתי ומאז ששלחתי שולחים לי הודעות על הכתובת שהיא שגויה או על מכס
ואם אני לא טועה מכס זה 75 דולר ולא הגעתי ל 75 דולר וגם הכתובת נכונה
מה אמורים לעשות אני לא נכנסת לקישורים שהם שולחים בהודעות