10 תשובות
הייתי בוחרת בגבריניזם
פמיניזם
בלי קשר לחובה, פמיניזם
למה שלא אקח פמיניזם.. בכללי זה ליטרלי פשוט לרצות שוויון אז מה הקטע
אנונימית
פמיניזם חדמש. וזו כבר הדעה שלי
למה חייב לבחור בין זה לזה
פמיניזם
פמיניזם
שוביניזם
אנונימי