5 תשובות
היא רעילה וקנאית.
אם היה לך בן זוג שהיה מתנהג ככה כולם היו אומרים לך שזו נורה אדומה ולהעיף. גם בחברויות יש דגלים אדומים, והיא לוקחת אותם רחוק מידי.
אם היתה לי חברה כזאת הייתי מעיפה בלי להתחרט, אבל אולי כדאי לך לדבר איתה קודם. אם אין עם מי לדבר, תעיפי - אל תתקעי בתור הבייביסיטר שלה.
שואל השאלה:
^^ אני מבינה על מה את מדברת אבל זה בצורה שאם אני נפגשת עם חברים אחרים היא נעלבת וזה לא שאני מנתקת איתה קשר ומחליפה אותה בחברים אחרים אני נפגשת איתה מלא ואנחנו מדברות המון.
פשוט אם אנחנו הולכות כמה חברות למקום כלשהו לא מתאים שאני אזמין מישהי שהן לא חברות שלה סתם ככה באמצע החיים ולפעמים גם אני רוצה להיות עם אנשים אחרים לא בהכרח איתה ואני לא חושבת שיש בזה משנו לא בסדר
אנונימית
אני לא אומרת בשביל לפגוע אני גם הרגשתי ככה.. לא במטרה להידחף ולהרוס לחברות שלי מפגשים חברתים פשוט פחדתי שימצאו לי תחליף אז אני מזדהה איתה אבל תנסי לדבר איתה או להפך תנסי לתת לה הזדמנות להצטרף
אנונימית
היא פשוט אוהבת אותך והיא לא רוצה שתחליפי אותה באנשים אחרים לגיטימי. לא שמעת על חרדת נטישה? ומה אכפת לך שהיא תנסה להכיר אנשים אחרים איתך?
אנונימית
תסבירי לה את זה בהכי יפה
תנסי להבין אולי יש סיבה שהיא ככה(פחד להישאר לבד ודברים בסגנון)