6 תשובות
האמת שלא כןלם , המשפחה שלי ימנית וגם מסורתית ואנחנו בעד דמוקרטיה אבל לא עכשיו להפגין וזה על דברים שטותיים
לא כולם, יש גם המון שנגד הרפורמה
לא בהכרח
הרוב כן
לא כולם אבל רובם
לא כולם
באותו הנושא: