3 תשובות
זמנו של ג'סטין ביבר עבר. אבל כמובן שיהיה חתיכת הופעה. כי זה ג'סטין ביבר.
שהוא גיי כנראה
אנונימי
כנראה או שהוא חוזר או שהוא פורש רשמית
באותו הנושא: