3 תשובות
אורבניקה
פוקס
עדיקה
פרפל
אורבניקה
בילבונג
שיין
כל החנויות פשוט יקרות מידי ואם מפריע לך חשוף אז עוד יותר כי לרוב היום חשוף בחנויות ממליצה לך ממש משיין אני קונה שם וזה גג שלושים שקל בגד ים
אנונימית