9 תשובות
כן זה כבר התחיל
לא אבל אני אעשה כנראה נזם עד סוף החופש שזה שינוי נחמד
מה מינוס מה מה יואו
מה מינוס מה מה יואו
בעיקרון אני מגדל שיער אז נראה איך ילך
אנונימי
מקווה שכן
אני עובד אל זה
לא חושבת עד סוף החופש אני כן עובדת על זה
אבל אני חושבת שייקח לי איזה שנתיים אולי
גלואו אפ גדול זה לא תהליך קצר...
אבל אני חושבת שייקח לי איזה שנתיים אולי
גלואו אפ גדול זה לא תהליך קצר...
מנסה
מקווה
מקווה
מחזיקה אצבעות
הכל יכול להיות
באותו הנושא: