2 תשובות
בכל מקרה יש מקומות גם שיום המאה הוא בכלל לא אישיו כאילו אני בכלל לא הלכתי ליום המאה והייתי בתפקיד מסויים שיצאתי בו לקורס פיקוד ואז הייתי מפקדת וקודמתי לסמלת
הכל טוב
הכל טוב
זה לא מביך וזה לא דופק אותך פשוט תפקידי הדרכה ופיקוד ככל הנראה לא תקבלי וכל מיני תפקידים אינטנסיביים
לא חושבת שזה דופק לך את הסיכוי להיות במודיעין
לא חושבת שזה דופק לך את הסיכוי להיות במודיעין
באותו הנושא: